„Dezbracă-mă de griji şi dor” de Lucia Brainstorm


 

brainstorm3La 21 decembrie 2016, la Biblioteca Centrală a avut loc lansarea primului volum de poezii a Luciei Brainstorm, „Dezbracă-mă de griji și dor”.

„Veți descoperi versuri ce intră sub piele și au parfum de iubire, suferință, dor și pasiune, versuri ce arată drumul care te poate duce aproape de inima unei femei”, ne spune tânăra autoare.

Printre invitații speciali au fost prezenți: Corina Bezdâga, autoarea cărții „Bolnavă de dor”; Lilia Ojovan, prezentatoare Jurnal TV; Victoria Cebotari, autoarea cărții „Suflet rătăcit”; Vitali Cipileaga, autorul cărții „De vorbă cu Emma”; Marcela Mardare, Prozatoare, directoarea editurei PONTOS; Doina Danielean, prezentatoare, Radio Plai.

dsc_0676Autoarea încearcă să definească natura femeii, rostul ei pe pământ şi astfel să sprijine femeia  „cea care încerca singură să-și facă drum în viață”. „Oamenii cu adevărat mari însă mă vor provoca să îmi depășesc limitele și să înțeleg că barierele nu există decât în momentul în care eu mi le construiesc, căci altfel, nimeni altcineva nu poate sa îmi închidă orizonul”, spune Lucia despre ea.

Lucia Brainstorm  nu este doar un om talentat, ci şi un om spiritual şi bun, cu banii colectați la această lansare, Lucia a hotărât să facă un act de caritate: să-i ajute și pe alți oameni să simtă magia Crăciunului, astfel banii vor pleca la copiii mai puțini fericiți.

Îi transmitem tinerei scriitoare mult success şi multă inspiraţie !

 

Lasă un răspuns

