Ce este EU Book Shop?


Recomandăm atenției Dvs un nou serviciu on-line ce face referință la informații despre Uniunea Europeană. Este vorba despre EU Bookshop.

Site-ul oficial al serviciului: https://bookshop.europa.eu/ro/home/.

eu_bookshop_banner

EU Bookshop este un serviciu on-line, funcționând ca librărie, bibliotecă și arhivă a publicațiilor UE. Site-ul vă propune 110 000 de titluri și 235 000 de versiuni electronice ale acestora (în format PDF, e book). Publicațiile sunt redactate în peste 50 de limbi, printre care și cele 24 de limbi oficiale ale UE. Dacă preferați un exemplar tipărit al anumitor publicații, este posibil ca acesta să fie contra cost, dar prețurile sunt reduse. Versiunile în format PDF și e book sunt gratuite.

Pentru mai multe detalii vă aşteptăm în cadrul

Centrului de Informare al Uniunii Europene!

Lasă un răspuns

